Nu är SULF-dagen igång

I dag, torsdag 6 oktober, arrangeras SULF-dagen vid många av landets lärosäten, då förtroendevalda och kanslipersonal möter medlemmarna. Universitetsläraren publicerar löpande bilder från några av de aktiviteter som pågår.

6 oktober, 2016
Anders Jinneklint
Åsa Selander, Förenade Liv, SULF-dagen, Gävle
Åsa Selander från Förenade Liv informerar om medlemsförsäkringar på SULF-dagen vid Högskolan i Gävle. Foto: Lisbeth Klang
SULF/Chalmers diskuterar jämställdhet på fika med facket. Foto: Friedrich Heger

SULF vid Mälardalens högskola i Eskilstuna träffar medlemmar och studenter.

Anna Ekenberg från SULF-föreningen vid GIH, Frida Kayat från Förenade Liv, Maj-Britt Hesselgren från SULF:s kansli och Ummis Jonsson från förbundsstyrelsen värvar nya medlemmar vid Gymnastik- och idrottshögskolan.

Pär Sundén och Daina Dagis är redo för SULF-dagen vid Musikhögskolan i Piteå, som är en del av Luleå tekniska universitet. Foto: Pernilla Jönsson

Friedrich Heger, SULF-dagen, Göteborg
SULF-dagens projektledare Friedrich Heger är redo för ett fullspäckat program vid Göteborgs universitet. Foto: Jeanette Lindberg

Jens Ekengren, ordförande i Saco-s-föreningen vid Örebro universitet och ledamot i lokala SULF-styrelsen bjuder på fika med facket. Foto: Jennie Ramic