Ny utmaning väntar

Eva Rådahl, chefredaktör och ansvarig utgivare för Universitetsläraren sedan drygt elva år lämnar SULF.

20 december, 2012

– Det har varit upplevelserika år och jag har lärt mig mycket, säger hon och vill samtidigt rikta ett varmt tack till alla som på olika sätt bidragit till att Universitetsläraren blivit en uppskattad tidning.
– Att gå i pension blir ett nytt äventyr och en utmaning som jag ser fram emot, säger hon (Se också Gästkrönikan).
Detta nummer, nr 20, är det sista numret av Universitetsläraren som hon är ansvarig för. Hon är dock kvar på tidningen till i början av februari för att introducera sin efterträdare Anders Jinneklint i arbetet.

Nummer 3, 2024
Nummer 4, 2023