SULF lanserar ny webbsida

1 juni, 2004

I månadsskiftet mars/april lanserade SULF sin nya webbplats. Nyheter är till exempel en sökfunktion för hela webbplatsen, ”tipsa en vän-funktion” och publicering av platsannonser för tidningen Universitetsläraren.
Den nya sidan kommer att ge möjlighet till diskussionsforum och chatt, dessutom kommer mottagare att kunna prenumerera på nyhetsbrev via mail. En speciell sida för förtroendemän kommer att finnas samt egna individuella inlogg-ningsuppgifter för alla medlemmar.
Målsättningen är att webbplatsen skall bidra till en bättre medlemskommunika-tion och utökad service till medlemmar och lokala förtroendemän.
Genom en tydlig översikt av innehållet och en sammanhållen struktur med datum- och tidsstyrd publicering av information kommer webbplatsen att blir enklare att navigera och att administrera. Den nya hemsidan får också en design och layout som överensstämmer med förbundets grafiska profil i övrigt.